Asics виграв справу про використання імені Джоковича в рекламі
Asics виграв справу про використання імені Джоковича в рекламі
Экипировщик Asics виграв справу про використання імені Новака Джоковича у назвах продукції та реклами. Позов про відшкодування збитків проти Asics в серпні 2019 року подав південнокорейський власник товарного знака Novak.
Asics виграв справу у двох інстанціях, довівши, що не використовує «Новак» як товарний знак позначення виробника.
Суд врахував, що Джокович багато років надає право на використання свого імені різних брендів і у Asics є відповідний контракт з гравцем.
Крім того, Asics використовує «Новак» разом з фото Джоковича і вказує про товари, що «це лімітований продукт, створений у колаборації з тенісистом світового рівня Новаком Джоковичем», тому споживачі розуміють, що «Новак» – це ім'я гравця, а не товарний знак.
Крім того, Asics вказує на продукції свій товарний знак, тому «Новак» може розглядатися просто як інструмент просування.