Товари німецького бренду Vaude (Вауде)
Vaude (Вауде) — історія німецької компанії з виробництва одягу, взуття, аксесуарів, спорядження для екстремальних видів спорту.
Vaude (Вауде) — великий німецький виробник одягу, взуття, аксесуарів, спорядження для екстремальних видів спорту, туризму і активного відпочинку.
Історія створення торгової марки Vaude (Вауде)
Німецька компанія Vaude займає лідируючі позиції на світовому ринку в категорії Outdoor. Важливою відмінністю цієї компанії від інших стало найвищу якість їх товарів, охорона навколишнього середовища та соціальні ініціативи.
Vaude з'явилася на ринку ще в 1974 році як сімейне підприємство, і була названа так на честь людини, яка заснувала її — Альбрехта Фон Девитца. Німецькою мовою V. D. означає «Фаудэ». З часів заснування компанія позиціонувала себе дуже яскравою і працьовитою організацією. Досить швидко бренд став відомою на світовому ринку компанією. Компанія була розділена на два основних бренду — Edelrid (виробництво спорядження для альпіністів) і Vaude (одяг та спорядження).
У 1987 році з'явилася високотехнологічна подвійна куртка, яка дуже швидко сподобалася покупцям завдяки своїй функціональності.
Починаючи з 2001 року, бренд Vaude працює за найсуворішим екологічним стандартам bluesign, метою яких став контроль усієї текстильної продукції. У компанії розуміють, що вони несуть відповідальність перед навколишнім середовищем і перед суспільством.
У 2003 році легкий намет під назвою Hogan UltraLite стала першою у категорії «намет, ціна якої дешевше 400 євро».
Відомі велосипедні видання Bike та Дзюдо на своїх сторінках назвали куртку Vaude Casella «Кращою покупкою».
Штаб-квартира компанії розташована на півдні Німеччини, в районі відомого озера Констанс. Чисельність працівників на сьогодні склала вже 540 чоловік. У цьому ж районі знаходиться найбільша на території Європи лабораторія, яка займається тестуванням Outdoor -товарів. Сьогодні кількість відділень компанії по всьому світу вже досягла 35 штук. Два власних виробництва розташовані в Китаї. Число співробітників по всьому світу налічує близько 1500 осіб. А щорічний оборот компанії складає близько 72 мільйонів євро.
На сьогоднішній день в асортименті товарів Vaude представлена така Outdoor-екіпірування, як рюкзаки, взуття, одяг, спальні мішки, намети, аксесуари та сумки для водного спорту, велоспорту, альпінізму і скелелазіння. А бренд Edelrid виробляє льодоруби, каски, кішки, обв'язки, мотузки.
Компанія Vaude вже давно стала експертом у виробництві екологічно чистої та високотехнологічної продукції. У виробничому процесі використовуються тільки самі нові технології, матеріали і розробки власного виробництва. Про якість товарів бренду Vaude свідчать також і величезна кількість нагород за інновації, дизайн і, власне, якість.
У штаті підприємства зараз працює велика кількість професіоналів у своїй справі. Це конструктори, професійні спортсмени, дизайнери, життя яких тісно пов'язана зі спортом, горами і Outdoor. Основним завданням цих людей стало виробництво якісного товару, який завжди буде до речі і не підведе ні при яких умовах.
Нагороди
Якість туристичної продукції Vaude підтверджено всілякими нагородами. Вона багато разів отримувала визнання критиків і звичайних людей. Їй давали нагороди за впровадження інновацій, висока якість продукції і навіть за сімейні цінності. У 2003 році намет моделі «Hogan UltraLite», стала переможницею в номінації «Намет, що стоїть менше 400 євро». А куртку моделі «Vaude Casella» оцінили такі спортивні видання, як «Дзюдо» і «Bike», визнавши її кращою покупкою.
Відповідальність компанії
Що виділяє Vaude від багатьох інших підприємств, що виробляють товари outdoor, – турбота про навколишнє середовище. З початку 2000-х підприємство працює з дуже суворим екологічним стандартам. Випуск всіх текстильних товарів проходить під постійним контролем. Одним з досягнень компанії є те, що вона перша отримала сертифікат EMAS (схема екологічного менеджменту й аудиту).
Нагороди
Якість туристичної продукції Vaude підтверджено всілякими нагородами. Вона багато разів отримувала визнання критиків і звичайних людей. Їй давали нагороди за впровадження інновацій, висока якість продукції і навіть за сімейні цінності. У 2003 році намет моделі «Hogan UltraLite», стала переможницею в номінації «Намет, що стоїть менше 400 євро». А куртку моделі «Vaude Casella» оцінили такі спортивні видання, як «Дзюдо» і «Bike», визнавши її кращою покупкою.