Кросівки Nike для бігу
- -34%Залишилось 42 дніЕ 42,5 / 46DA8697-600
- -25%Залишилось 42 дніDH2987-002Кросівки спорт стиль чоловічі Nike Court Vision Low Next Nature DH2987-002В наявності4 400 ₴3 300 ₴
- -32%Залишилось 42 дніЕ 41 / 42 / 45DQ3984-001
- -34%Залишилось 42 дніЕ 36,5 / 38 / 39DV7890-600
- -20%Залишилось 42 дніE 40.5 / 42.5 / 44.5FN4019-001
- -15%Залишилось 42 дніDC8185-001
- -10%Залишилось 42 дніDM1120-001
- -10%Залишилось 42 дніDM1120-002
- -15%Залишилось 42 дніFJ4745-500
- -30%Залишилось 42 дніFB7703-001
- -30%Залишилось 42 дніНовинкаDJ6158-007
- -30%Залишилось 42 дніDX2931-400
- -10%Залишилось 42 дніCD6404-103
- -15%Залишилось 42 дніFB2207-001
- -10%Залишилось 42 дніDV7480-001
- -12%Залишилось 42 дніDM0823-011
- -16%Залишилось 42 дніFJ7765-101
- -20%Залишилось 42 дніDM0113-002
- -15%Залишилось 42 дніFB2208-100
- -15%Залишилось 42 дніEU 41 / 42 / 44FD6454-002
- -15%Залишилось 42 дніFD6454-003
- -15%Залишилось 42 дніFD6454-103
- 415445-001
- DM0823-003
Кросівки для бігу NIKE
Компанія дістала свою назву від Нікі, грецької богині перемоги. Nike продає свою продукцію під власним брендом, а також Nike Golf, Nike Pro, Nike+, Air Jordan, Nike Blazers, Air Force 1, Nike Dunk, Air Max, Foamposite, Nike Skateboarding, Nike CR7 і дочірні компанії, включно з Air Jordan і Конверс.
Яка технологія стоїть за Nike Air?
Nike Air — наша знакова інновація, у якій використовується стиснене повітря в міцній і гнучкій мембрані для забезпечення легкості й амортизації. Повітря стискається під час удару, а потім відразу ж повертається до своєї первісної форми й об'єму, готовий до наступного удару.
Справжні інновації — це не просто щось нове та незвичайне. Це нове та найкраще. Це дивовижно. Іноді це шокує. Ніхто не робить це краще, ніж Nike. Проте ми знаємо, що ви не можете назвати себе іноватотором — споживач зрештою вирішує це сам. Ось чому ми проводимо так багато часу зі спортсменами та споживачами, слухаючи, спостерігаючи, вивчаючи, а потім створюючи продукти, які покращують спортивні результати та загальне враження споживачів.
Саме наш зв'язок зі спортсменами та споживачами дає змогу нам створювати революційні технології та продукти. Такі інновації, як система підтримки Nike Flywire, амортизувальна піна Lunarlite, баскетбольні кросівки Hyperdunk, нове покоління взуття Free і нові кросівки Trainer 1, надалі встановлювати стандарти в галузі.
Більшість цього розуміння продуктивності відбувається в спортивній дослідницькій лабораторії Nike. Це провідний центр передових досліджень і розроблень у галузі біомеханіки, фізіології вправ, інженерії, промислового дизайну та суміжних зонах. Ми такожocуємо на дослідні комітети та консультативні поради, що складаються з спортсменів, тренерів, інструкторів, менеджерів із обладнання, ортопедів, ортопедів та інших експертів, які консультуються з нами та досліджує проєкти, матеріали та концепції для поліпшення продукту.
Зв'язок із споживачами — єдина найважливіша конкурентна перевага в бізнесі сьогодні. І ніхто не робить це краще, ніж Nike. Глибокі конструктивні відносини з споживачами лежать в основі всього, що ми робимо. Дні універсального підходу давно пройшли як для продуктів, так і для брендів.
Сучасні споживачі розумні, досвідчені та вимогливі. Вони мають більше вибору та більше доступу до цього вибору, ніж будь-коли раніше. Вони цінують справжні бренди, які взаємодіють із ними на особистому рівні. Розмови не може бути однобічною. Споживачі хочуть бути здивовані та схвильовані своїми улюбленими брендами, але вони також хочуть грати роль у їхньому визначенні.
Зв'язок із споживачами такий важливий для Nike, що ми реорганізували бренд Nike навколо семи категорій, які, на нашу думку, представляють найбільші можливості для росту: активні види спорту, баскетбол, футбол, чоловічі тренування, біг, спортивна одяг та жіночі тренування. Ці підприємства являють собою обмежувальну частину нашого прибутку, і ми вважаємо, що вони створять більшу частину наших можливостей для росту впродовж наступних п'яти років.
Наші команди категорій повністю зосереджені на своїх цільових споживачах. Вони говорять своєю мовою, бачать світ своїми очима та почуваються як удома у своїй культурі. Перебуваючи всередині світу наших споживачів, ми можемо створювати привабливі продукти, захопливо розповідати їх історії та доставляти враження на кожному рівні, від стосунків один на один до глобальних подій, як-от чемпіонат світу або Олімпійські гри.
За останні 10 років Nike повернула акціонерам 5,5 млрд доларів завдяки викупу акцій і дивідендів.