Чому Мізуно ???
Як відомо, для того щоб домогтися певних успіхів у спорті, людині необхідно посилено тренуватися, перемагаючи лінь і різні дрібні спокуси. Втім, одних тренувань і залізної волі буде, мабуть, замало — далеко не останню роль у вдосконаленні своїх результатів грає екіпірування, яку ми використовуємо щодня.
Mizuno — компанія, яка почала працювати ще на рубежі 19-го і 20-го століть. Першою її спеціалізацією був імпорт популярних західних спортивних товарів: бейсбольних м'ячів, рукавичок і інших приналежностей. Через якийсь час власники магазину — брати Ридзо і Рихати Мідзуно — вирішили, що непогано було б самим почати щось робити — прибуток б явно зросла. Так, вже в 1907-му році, Mizuno стали шити на замовлення одяг для спортсменів. Рік від року популярність марки зростала, і з часом вони додали в свій асортимент приладдя для бейсболу, а потім самі відкрили перший японський гольф-клуб Star Line, який до 1935-ому році став найбільшим у світі.
Загалом, за що б Mizuno не бралися, все у них виходило просто чудово
Сьогодні Mizuno — це один з головних світових спортивних брендів, який виробляє екіпіровку практично для всіх видів спорту: гольфу, тенісу, бейсболу, волейболу, футболу, бігу, плавання, регбі, лиж, велоспорту, дзюдо, настільного тенісу, легкої атлетики і так далі. Найбільш популярні напрямки — це гольф, волейбол, дзюдо і, звичайно, біг.
Саме біг — один з найпоширеніших видів фізичної активності серед простих любителів — зробив Mizuno такими популярними поза сферою професійного спорту. Головна перевага компанії — це технологічність, достигающаяся власними дослідженнями; великий асортимент, в якому кожен спортсмен знайде щось для себе; невисокі ціни порівняно з професійної екіпіровкою — сьогодні їх може собі дозволити кожен.
Найвідоміша технологія Mizuno — Wave. Вона і вивела компанію на перші рядки рейтингів біговій взуття. Суть даної технології полягає у впровадженні в підошву пластику особливої форми та жорсткості, який поглинає удари при контакті з землею, покращує підтримку стопи і не дає нозі сильно втомитися і травмуватися, а також володіє величезним запасом міцності. Міцність — один з головних козирів компанії. Його інженери примудряються не втрачати, зменшуючи вагу взуття всього до кількох сотень грамів. Завдяки цьому, бігун може не боятися як-то «вбити» кросівки частими пробіжками.
Так, товари Mizuno, в середньому, трохи дорожче, ніж та ж продукція Asics, однак, судячи з досвіду бігунів, вони помітно більш живучі і можуть витримати більший пробіг. Саме цей критерій робить взуття Mizuno такою привабливою для покупки
Корпорація MIZUNO існує з 1906 року. Її засновники, брати Різо і Ричахи Мізуно, почали з невеликого магазинчика в р. Осака, Японія. У ньому продавалися різні західні товари для спорту, і, розвиваючи свою діяльність, брати відкрили виробництво бейсбольного обладнання і стали активно брати участь у підтримці різних спортивних змагань.
До 1921 році планувався старт виробництва ключок для гольфу і вже в 1933 році в Японії відкрився перший у світі гольф клуб «Star Line». Сьогодні корпорація Mizuno є визнаним лідером в області виробництва обладнання для гольфу і є спонсором найсильніших спортсменів у цьому виді спорту.
За свою більш, ніж сто літню історію Mizuno зуміла зарекомендувати себе, як один з найбільших виробників високотехнологічної одягу і взуття для професійного спорту. Торгова марка виробляє екіпірування та обладнання практично для всіх видів спорту та є незаперечним технологічним лідером у багатьох видах спорту і сьогодні це очевидно в гольфі, бігу, волейбол, дзюдо і т. д.
Для того щоб постійно зростати у світі технологічних розробок, надавати тільки кращу якість спортсменам, Mizuno створили революційну дизайн-студію, фахівці якої, не перестаючи, працюють над вдосконаленням технологічної складової діяльності компанії – вона називається SOZO STUDIO
Используя инновационное компьютерное моделирование, которое воспроизводит физические характеристики, такие как костная структура и мышечная масса и затем анализирует воздействующие силы, воспроизведенные различными физическими особенностями и стилями занятия спортом, Mizuno может определить точное количество и месторасположение тех или иных материалов в своей продукции, чтобы помочь спортсмену повысить свой результат, минимизировать риск получения травм и сделать занятие спортом еще более комфортным.
Почему Mizuno?
Великі інвестиції в дослідження і розробки тримають MIZUNO на передньому плані світових спортивних технологій. Від «Хвилі», у взутті, до температурного контролю в тканини, фахівці Mizuno постійно вводять нововведення, щоб знайти нові шляхи для поліпшення спортивних результатів спортсменів.
Технології MIZUNO сфокусовані на продуктивності. У прагненні до досконалості фахівці досліджують кожну деталь.
Каждый продукт MIZUNO создан в сочетании технологий и мастерства. Это обязывает иметь полное понимание того, какие материалы используются, в производстве продукции. Они должны обладать лучшими комбинациями прочности и комфорта, свободы и поддержки, практичности и стиля.
Это подразумевает абсолютное понимание того, как спортсмены выступают на соревнованиях, как они двигаются, как тело человека реагирует на напряжения, какие изменения происходят во время участия в соревнованиях и т.д.
Так само це означає повагу до всій планеті, за рахунок ретельного вибору продуктів, методів і матеріалів, які можуть бути використані у виробництві продукції Mizuno, і не зашкодять довкіллю.