Продавець TDSport - спортивний інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
563 відгуків
promo_banner
До метро Лівобережна підвіз за домовленістю, Київ, Україна
+380 (66) 740-71-08
+380 (67) 185-11-77
+380 (97) 900-59-10
TDSPORT - Інтернет-магазин спортивних товарів
Кошик

ASICS. Технології компанії

ASICS. Технології компанії

Для зручності ми їх розділили на три категорії: технології верху, середньої підошви та підошви.

Технології Верха

Heel clutching system™. Розрив п'яти з підошвою у взутті є досить поширеним явищем як у спортивному, так і в повсякденному взутті. Найчастіше це є причиною виникнення натирань і мозолів у зоні ахіллового сухожилля. У спортивному взутті цей дефект також негативно позначається на ефективності амортизації та продуктивності моделі. Для запобігання цій проблемі інженери ASICS розробили унікальний екзоскелет Heel clutching system. Представляє із себе спеціальну конструкцію зі смоли в задній частині кросівка, яка надійно фіксує п'яту, водночас не завдаючи дискомфорту користувачеві. Конструкція екзоскелету варіюється залежно від форми п'яти кросівка.

Personal Heel Fit (P.H.F.). Є гармонійним доповненням до технології Heel clutching system. У частині п'яти кросівка розташовується вставка з тришарової піни, що приймає форму п'яти користувача, у такий спосіб забезпечуючи її щільне прилягання. Водночас піна знову набуде первісної форми в разі тривалої відсутності експлуатації кросівка (своєго роду «ефект пам'яті»).

Asymmetrical Lacing™. Подивившись на поперечний розріз стопи можна зазначити, що він не симетричний — найвища точка підіймання розташована на внутрішній стороні стопи. Розташувавши люверси для шнурків уздовж верхньої частини підіймання можна досягти натягу шнурівки через велику поверхню кросівка. Таке рішення забезпечує кращу фіксацію стопи та знижує тертя шнурків у люверсах, що позитивно позначається на їх довговічності.

FluidFit™. Кросівки для бігу мають мати малу вагу та водночас забезпечувати надійну фіксацію стопи. Під час бігу одна частина стопи піддається постійним вигинам, тоді як інша частина стопи залишається практично нерухомою. З огляду на це в зоні стопи, не схильні до вигинів, були додані армовані вставки для кращої фіксації, у той час у місцях постійних згинів використовується еластичніша сітка, яка розтягується, приймаючи форму ноги під час згинань. Така комбінація матеріалів забезпечує надійну фіксацію та ідеальну посадку кросівка по стопі без збільшення його ваги.

Biomorphic Fit™. Природне розроблення з технологією FluidFitTM. Представляє еластичний матеріал, що застосовується в місцях стопи, які максимально схильні до деформації під час бігу. Це покращує реакцію верху кросівка на зміну форми стопи під час бігу, даючи змогу рухатися з нею в унісон.

Discrete Eyelet™. Зазвичай, люверси для шнурівки у взутті розташовані в один ряд і мають загальну платформу — у момент натягу шнурки рівномірно затягуватимуться по всій довжині шнурівки. Але наша стопа має різну форму верху й таке стиснення може створювати дискомфорт. Розробники ASICS пішли іншим шляхом, створивши для кожного люверсу окреме вплетення, завдяки чому під час шнурування кросівок може підлаштовуватися під форму стопи людини.

Технології середньої підошви

GEL Technology™. Безумовно, головна технологія в арсеналі ASICS, яка стала вже практично візитною карткою бренда. Являє собою створений з інертних полімерів силікон, який ефективно поглинає ударне навантаження під час ходьби або занять спортом. Використовується як у спортивному, так і в повсякденному взутті. Найчастіше розміщується в зоні кросівок, але також трапляється і в носовій частині (підошва в моделі міських кросівок GEL-QUANTUM 360 і зовсім практично повністю складається з гелю).

Trusstic™. Під час бігу взуття може почати скручуватися і створювати дискомфорт спортсмену. Для запобігання цій проблемі в кросівках ASICS використовуються спеціальні опори з вуглецевої смоли, розташовані в центральній частині кросівка під склепінням стопи, які забезпечують надійну фіксацію та запобігають скручуванню підошви кросівки. Окремо потрібно зазначити комбінацію цієї системи підтримки з технологією Guidance line, яка утворює цілісну структуру середньої підошви та забезпечує поліпшення ефективності тренувань. Така кооперація технологій дістала назву Guidance Trusstic.

Duomax™. Гіперпронація (сильний завалив стопи на внутрішній бік) є досить поширеним явищем. І якщо в повсякденному житті негативний вплив від неї не так відчутний (не рахуючи більш швидко стирається внутрішній бік підошви у взутті), то під час заняття бігом гіперпронація може призвести до досить серйозних проблем із суглобами колін, стопи та голеностопа. Для коригування пронації в бігових кросівках ASICS використовується технологія Duomax, що являє собою двошарову міжпідошву, що складається з матеріалів різної щільності, яка ефективно фіксує стопу, запобігаючи її завалу всередину.

Останні дві технології разом із вищезазначеною технологією Heel clutching system™ та технологією Guidance line™, про яку йдеться далі, становлять основу системи, яка дає змогу залучити весь потенціал стопи атлета — Impact Guidance System (I.G.S.). В одній системі ці технології взаємодіють настільки злагоджено, ніби повторюють взаємодію різних частин стопи, що по суті кросівок стає її невіддільною частиною. Взуття із системою IGS дуже зручне, здійснює підтримку та фіксацію стопи, компенсує надлишкові навантаження, водночас даючи змогу рухатися стопі природним способом.

SpEVA™. Матеріал міжпідошви на основі етиленвінілацитату. Для того, щоб поліпшити пружність міжпідошви в шар етиленвінілацитату (EVA) були впроваджені мікроскопічні гумові кульки. Таке впровадження зберегло малу вагу й амортизувальні властивості матеріалу, але водночас підвищило «відскок» на 20%. Також це позитивно позначило довговічність взуття. Випускається з різною жорсткістю.

Solyte™. Матеріал середньої підошви, основу якого склала еластична смола, що застосовується під час виробництва автомобільних бамперів для амортизації ударів. Цей матеріал вирізнявся меншою вагою, найкращим відскоком і майже на 20% більшою амортизацією, порівнюючи з етиленвінілацитатом (EVA).

FluidRide™. Середня двошарова підошва, що складається з комбінації матеріалів Solyte і SpEVA. Шар розташований внизу цього сендвіча з піни Solyte ефективно поглинає удар під час приземлення стопи, у такий спосіб забезпечуючи гарну амортизацію. Другий шар, розташований ближче до стопи, виготовлений із пружнішого матеріалу SpeVA, який сприяє кращому відштовхуванню під час бігу. Різіюючи, можна зазначити, що така конструкція забезпечує чудову амортизацію й ефективний відскок, без збільшення ваги кросівка.

Shear Deformation. Під час бігу та стрибків на суглоби стопи та ніг лягає велике навантаження, яке часто перевищує вагу самої людини. Хоча в сучасних бігових кросівках використовується спеціальні амортизувальні вставки, але їх може бути недостатньо, а додати додаткову кількість амортизатора неможливо технічно. Для розв'язання цієї проблеми інженери зі інституту ASICS вирішили з експериментування не зі складом амортизувальних вставок, а з їхньою конструкцією. Був змінений нахил амортизувальних гелевих вставок (якщо спрощується — гелева вставка була закручена за годинниковою стрілкою) і, крім цього, на амортизувальних вставках були нанесені спеціальні прорізи (з урахуванням впливу вертикального навантаження). Дослідження показали суттєве поліпшення амортизувальних властивостей міжпідошви, завдяки такому технічному рішенню.

SEW Midsole™. Етиленвінілацитат (EVA), який має велику популярність для виробництва міжпідошви в виробників спортивного взуття (і не тільки) взуття, має властивість до затвердіння в умовах низьких температур, що негативно позначається на його амортизувальних властивостях. Саме для розв'язання цієї проблеми й був розроблений цей матеріал. Під час його створення були залучені інгредієнти більш стійкі до затвердіння в умовах холоду, завдяки чому взуття з міжпідошвою з SEW MidsoleTM забезпечує кращу амортизацію під час зимових тренувань.

Propulsion Plate™. Рухи, що створюють велике навантаження на взуття, як-от відштовхування і стрибки, викликають локальний вигин підошви, що може перешкоджати стабільному та плавному руху. Для запобігання цій проблемі під зовнішню підошву були додані пластини з твердого пластику для розподілу навантаження під час рухів. Форма пластин безпосередньо залежить від виду спорту, для якого призначені кросівки (біг, теніс, волейбол тощо).

Archsustain™. Сильний прогин склепіння стопи під час тривалого забігу є однією з поширених причин виникнення травм у спортсменів. Для зменшення негативного впливу на склепіння стопи в бігових кросівках ASICS використовується спеціальна вставка з жаростійких матеріалів, які не розм'якшують під час тривалого забігу та слугують опорою для склепіння стопи, запобігаючи його надмірному опускання.

FlyteFoam. Останній на цей момент матеріал міжпідошви, розроблений інженерами ASICS. На його створення пішли три роки й понад 300 тестів прототипів матеріалів. Матеріал міжпідошви виконує кілька завдань: амортизація, чутливість (кілька швидко кросівок реагує на ваші рухи), захист від пошкодження стопи тощо. Крім того, бажано, щоб вона була легкою та зносостійкою.

Для отримання матеріалу, що відповідає цим вимогам, багато виробників беруть за основу пінний матеріал, що складається з герметичних, ізольованих один від одного порожнистих комірок (закрите'ячастий матеріал). Найчастіше це етиленвінілацетат (EVA). Потім матеріал накачується повітрям, який заповнює собою порожнини між комірками, у такий спосіб розширюючи їх. Отриманий здутий матеріал забезпечує гарну амортизацію і має малу вагу, але водночас має слабку довговічність. Крім того, якщо піна матиме велику товщину, що позитивно позначається на амортизації, буде погіршуватися чутливість кросівка.

Внаслідок проведених досліджень інженери ASICS знайшли нове рішення. Їм вдалося зменшити стінки комірок, завдяки чому повітря заповнило більший обсяг без збільшення товщини піни. Потім для надання матеріалу довговічності в піну були додані волокна кевлару, які умовно кажучи стали виконувати функцію каркаса. Отриманий матеріал є найлегшим із використовуваних під час виробництва міжпідошви кросівок ASICS — у середньому він на 55% легший за матеріали, які використовуються для цього. Крім того, використання волокон кевлару додали новому пінному матеріалу, який дістав назву FlyteFoam, міцності та довговічності.

З моменту випуску 2016 і донині інженери компанії й далі експериментують із цією технологією, що призвело до утворення цілого сімейства пінних матеріалів FlyteFoam. За повз класичну версію, яка також може називатися FlyteFoam Lite, в арсеналі технологій ASICS представлені такі варіації піни FliteFoam:

  • FlyteFoam Propel. Для надання піні більшої пружності в базову версію був доданий спеціальний термопластовий еластомер, який надав їй більшої пружності та зносостійкості. Повернення енергії цього пінного композиту становить 60% — цей показник обчислюється в лабораторії журналу Runner`s World і позначає відсоток повернення енергії піни у разі відскоку в момент розпрямлення після повного стиснення.

FlyteFoam Blast. Цей пінний композит з'явився внаслідок пошуків ще більшої пружності та повернення енергії. І назва матеріалу (у перекладі з англійської — «Вибух») якнайкраще характеризує його. Які інгредієнти інженери додали в цей композит — таємниця покрита мороком, але в результаті був отриманий матеріал із приголомшливою пружністю й поверненням енергії, який буквально створює відчуття батута під ногами. Водночас FlyteFoam Blast має меншу щільність, ніж FlyteFoam Propel, що говорить про його меншу вагу.

FlyteFoam Blast Turbo. Найлегший і най пружніший пінний композит в арсеналі ASICS. Але, як це часто буває, зі зменшенням ваги зменшується зносостійкість і довговічність матеріалу та цей випадок не став винятком — FlyteFoam Blast Turbo найменш міцний у родині. З цієї причини він використовується тільки в лінійці змагальний кросівок.

Технології підошви

ASICS high abrasion rubber (AHAR™). Стійкість до стирання підошви сильно впливає на термін експлуатації взуття. Для поліпшення стійкості до стирання як основного матеріалу зовнішньої підошви була взята гума, що застосовується під час виробництва автомобільних покришок. На додаток до неї був доданий армувальний матеріал, що в підсумку дало чудовий результат: AHAR і AHAR+ відповідно у два і втричі перевищують за міцністю звичайну гуму, використовувану під час виробництва підметок для спортивного взуття. Також варто зазначити, що, крім міцності гума AHAR, має чудову зчеплення і водночас майже вдвічі легший за інші матеріали, що застосовуються у виробництві підметок.

Guidance line™. Для комфортного й безпечного бігу велике значення має техніка поставлення ноги, з чим в спортсменів-початківців часто виникають проблеми. Для того, щоб полегшити це завдання в підошві кросівок ASICS, розміщений спеціальний дугоподібний канал від п'яти до носка, що повторює форму природного вигину стопи під час бігу. У момент приземлення і відштовхування центр тиску спортсмена відповідає цьому каналу, що природно сприяє правильному поставлення стопи під час бігу, що сприяє більшому комфорту та найкращим результатам спортсмена.

FluidAxis™. Ця технологія була розроблена для відтворення відчуття бігу босоніж по піску. На підошві в зоні п'яти та підіймання стопи розташовані два перехрещених між собою канали. Перший закручується по осі та не заважає природним рухам суглобів стопи під час бігу. Другий канал стабілізує стопу в момент зіткнення кросівка з землею.

WET GRIP Rubber™. Матеріал підошви, розроблений для кращого зчеплення з мокрою гладкою поверхнею — асфальт після дощу, тенісний корт або волейбольний майданчик, мокрий від поту спортсменів тощо. Для досягнення цієї мети за основу був узятий натуральний каучук, що застосовується під час виробництва зимових автомобільних покришок, до якого додалися різні дрібні елементи на кшталт висівок, які проникаючи крізь шар води, збільшують площу контакту підошви з поверхнею, завдяки чому досягається гарне зчеплення.

IceWalk Rubber™. Ця технологія підошви найчастіше застосовується в моделях взуття, призначеному для тренувань у холодну пору року. Для забезпечення ефективного зчеплення з намоклою й навіть обмерзлою поверхнею в гумову підошву додали кварцовий пісок, який проникаючи крізь водний прошарок, що утворюється поверх льоду, забезпечує чудове зчеплення, по суті, виконуючи роль шипів. Гума, яка використовується в цій технології, не твердне навіть за низьких температур.

Snow Compound Rubber™. Підошва, що застосовується у виробництві взуття для тренувань на засніжених та обмерзлих поверхнях. Підошва виготовлена з м'якого каучуку, що не твердне на морозі та сконструйована так, щоб збільшити площу зіткнення з поверхнею. Такі рішення позитивно впливають на зчеплення підошви з обмерзлою поверхнею.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner