Традиції та сучасність бренда Asics

Традиції та сучасність бренда Asics
«У здоровому тілі — здоровий дух» — це легендарне гасло, що стоїть за абревіатурою Asics.
Один із найвідоміших брендів спортивного спорядження чудово реалізує девіз, якому він вірний ще з середини минулого століття. Компанія створює не тільки спеціалізоване спортивне взуття, але й необхідне для спортивних занять спорядження. Девіз марки об'єднав усіх прихильників здорового способу життя.
Спорт дбає не тільки про тіло та настрій. Він також може стати перспективою на майбутнє. Засновник компанії Кіхічіро Оніцука почав розробляти взуття, керуючись саме цією метою. Він поставив своїм завданням допомогу молоді, яка проводить час на вулиці, у розвитку цікавості до спорту та запропонував їм для самореалізації на цьому шляху найкраще.
Взуття Asics
Взуття, яке оптимально адаптується до потреб спортсмена та умов, є основою здорових суглобів, комфортної ходьби. Вона захищає від серйозних травм під час занять спортом. Оскільки взуття бере на себе такі важливі функції під час тренувань, то воно й донині залишається в центрі колекції Asics. Завдяки інтенсивним дослідженням і подальшому розвитку методик, кросівки виробника забезпечують оптимальну посадку та чудову амортизацію на будь-яких поверхнях. Такі моделі, як Asics Gel Lyte III або Asics Kayano, обладнані ефективною амортизувальною підошвою, що складається з піни та гелевого шару, завдяки якій заняття бігом будуть не тільки безпечними, але й комфортними, ефективними.
Кросівки вже багато років є фірмовим знаком бренда. Не тільки в прихильників бігу трусицькою, а й у марафонців або спринтерів вони мають великий попит. Це доводить, що кросівки Asics є найкращими у своїй категорії.
Рецепт успіху: новітні технології та модний дизайн
Однак спортивне взуття Asics не тільки надихає високим рівнем функціональності, але й задає тренди своїм дизайном, мотивує свіжими кольорами, яскравими візерунками, спортивними формами. Бренд поєднує функціональні аспекти з вимогами моди.
Адаптація до потреб спортсменів, пропонування їм ефективного взуття може бути досягнутим тільки через інтенсивні, безперервні дослідження, постійну співпрацю зі спортсменами.
З 1990 року бренд тестує матеріали для занять спортом у своїй спортивній науковій установі. Використовуючи методики, знання вчених, брендом постійно вдосконалюються способи ефективної підтримки шанувальників спорту. Asics також спонсує відомих учасників спортивних змагань і досліджує їхній досвід для розроблення нових продуктів.
Сьогодні Asics є однією з найкращих спортивних компаній у світі. Вона заслужила довіру як професійних спортсменів, так і шанувальників спорту. Asics залишається на провідній позиції, надійно зберігає свої ідеї та високі стандарти.