Продавець TDSport - спортивний інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
549 відгуків
promo_banner
К метро Левобережная подвоз по договоренности, Київ, Україна
+380 (66) 740-71-08
+380 (67) 185-11-77
+380 (97) 900-59-10
TDSPORT - Інтернет-магазин спортивних товарів
Кошик

Mizuno Kazoku

Mizuno Kazoku

Mizuno Kazoku

У 2018 році Mizuno сподіваючись на успіх, випустила нову категорію взуття під назвою «Спортивний стиль», яка являє собою власне уявлення про бренду сучасних кросівках, що поєднують функціональність і комфорт з сучасним почуттям стилю. У світі величезна кількість шанувальників бренду Mizuno, і практично всі цілком сприйняли на ура такий поворот подій.

Японська взуттєва марка Mizuno вирішила не зупинятися на досягнутому і об'єднується з просунутими торговими марками вуличної моди і рітейлерами для створення унікальних моделей кросівок у рамках проекту «KAZOKU». Проект, який був запущений взуттєвої маркою в 2018 році, націлений на співпрацю з відомими роздрібними ритейлерами з продажу кросівок по всьому світу з різними унікальними моделями, які були повернуті з архівів. З новим співпрацею Mizuno, відроджують кросівки для повсякденних спортивних змагань, які складають екзотичну єдину одиницю.

 

Щоб відсвяткувати це нове починання, Mizuno зібрав творчий колектив, що складається зі спільноти однодумців, одержимих кросівками брендів і рітейлерів. Разом з Mizuno вони формують те, що було названо Kazoku - японське слово для сім'ї.

Казоку «Чудова / піднесена родовід» спадкова династія перів Японської імперії, що існувала між 1869 і 1947 роками. Як і в британському пера, тільки фактичний володар титулу і його дружина вважалися членами казоку. Спочатку було 11 неимперских принців, 24 маркіза, 76 графів, 324 віконта і 74 барона, всього 509 бенкетів. До 1928 році, завдяки просуванню по службі і новим творінням, в цілому налічувалося 954 бенкету: 18 неимперских принців, 40 маркізів, 108 графів, 379 виконтов і 409 баронів. Казоку досягла піку в 1016 сімей в 1944 році. Конституція Японії 1946 року скасувала казоку і поклала край використанню всіх дворянських титулів або рангів за межами імперської родини. Після закінчення війни багато нащадки сімей казоку продовжують грати помітну роль в японському суспільстві та промисловості

 

Це гарна новина для кросівок OG, оскільки Kazoku виглядає як довгострокове починання, яке обіцяє заглибитися в архіви Mizuno і повернути деякі з його найбільш популярних ретро-ударів.

ASICS і Mizuno є двома великими спортивними брендами, якими Японія пишається в світі. ASICS протистоїть великим світових спортивних брендів як єдиної компанії. У світ кросівок спортивного стилю, крім Asics OG, прийшов ще один стовп, Mizuno. Буде ще складніше, та ще веселіше. Незважаючи на те, що вони обидва є японськими спортивними брендами, їх фундаментальне мислення і вектор абсолютно різні, побачимо і відчуємо різницю, порівняємо японські бренди її з різними закордонними конкурентами.

 

 

В частности, бренд Beams — это японский бренд одежды, основанный в 1976 году в районе Харадзюку в Токио. Помимо магазинов во многих местах в Японии, у них есть филиалы в Нью-Йорке, Милане, Лондоне и Париже. В июне 2017 года компания Beams сотрудничала с McDonald's для производства лимитированной серии тематических футболок, шапок и чехлов для iPhone 7 Bigmac.

В последнее время, многие бренды объединяют свои усилия, что бы было чем удивить искушенного покупателя. В частности, не так давно такие бренды, как INVINCIBLE и Adidas объединились для совместной работы над кроссовками Yung-1 «Yung-Stud».

 

Учасниками спортивної сім'ї є світові, загальновизнані бренди, наприклад: 24 Kilates, Patta, Solebox, One Block Down, Slam Jam Socialism, Mita Sneakers, Sneakersnstuff, Beams, Titolo, Wood Wood, Afew, Hanon і Footpatrol. Всі вони отримали нові і ексклюзивні релізи Mizuno, а також почали працювати з брендом в рамках одноразового співробітництва, починаючи з 2019 року.

Купивши кросівки Mizuno Спорт Стиль, кожен може відчути еволюцію та історію бренду. Будучи скромними чи ні, зрозумійте свої сильні сторони. В цьому принадність Mizuno.

На головну

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner