Продавець TDSport - спортивний інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
555 відгуків
promo_banner
До метро Лівобережна підвіз за домовленістю, Київ, Україна
+380 (66) 740-71-08
+380 (67) 185-11-77
+380 (97) 900-59-10
TDSPORT - Інтернет-магазин спортивних товарів
Кошик

Що таке інтернет-магазин?

Що таке інтернет-магазин?

Що таке інтернет-магазин?

Інтернет-магазин (Англ. online shop або e-shop) — сайт, який торгує за допомогою мережі Інтернет. Дозволяє користувачам онлайн, у своєму браузері або через мобільний додаток, сформувати замовлення на купівлю, вибрати спосіб оплати і доставки замовлення, оплатити замовлення. При цьому продаж товарів здійснюється дистанційним способом, і вона накладає обмеження на продавані товари. Так, в деяких країнах є заборона на інтернет-торгівлю алкоголем, зброєю, ювелірними виробами та іншими товарами (наприклад, в Україні заборонена дистанційна продаж алкоголю, ювелірних виробів та інших товарів, вільна реалізація яких заборонена або обмежена).

Коли онлайн-магазин налаштований на те, щоб дозволити компаніям купувати у інших компаній, що цей процес називається онлайн-магазинами бізнес для бізнесу (B2B). Типовий інтернет-магазин дозволяє клієнту переглядати асортимент продуктів і послуг фірми, переглядати фотографії або зображення продуктів, а також інформацію про технічні характеристики продукту і ціни.

Інтернет-магазини зазвичай дозволяють покупцям використовувати функції пошуку, щоб знайти конкретні моделі, бренди або предмети.

Клієнтів залучають до інтернет-магазинам не тільки з-за високого рівня зручності, але і з більш широкого вибору, конкурентних цін і до інформації. Бізнес-організації прагнуть пропонувати інтернет-магазини не тільки тому, що вони мають набагато меншу вартість, але також тому, що вони пропонують доступ до світового ринку, підвищують цінність для клієнтів та будують стійкі можливості.

Дистанційна торгівля (Англ.distance «відстань») — одна з форм роздрібного продажу товарів, відмінністю якої від традиційної магазинної торгівлі, є наявність між продавцем і споживачем відстані. Таким чином, між продавцем і покупцем не відбувається особистого контакту, а покупець здійснює купівлю на основі зображень та текстового опису товарів.

В інтернет-магазині може бути дуже великий асортимент

Яким би великим не був звичайний магазин, він все одно має обмеження по площі, а значить і за асортиментом представленого товару. Як говориться, полиці не гумові.

Інтернет-магазини з такими проблемами не стикаються, оскільки "торгові площі" ніяк не обмежені. Тому асортимент інтернет-магазинів може значно перевищувати асортимент звичайних магазинів.

Інтернет-магазин не має географічних обмежень

Очевидно, що ніхто не поїде в звичайний магазин, розташований в іншому кінці міста. Якщо тільки там не продається якийсь унікальний товар. У більшості випадків звичайні магазини відвідують ті покупці, які проживають або працюють десь поблизу.

Клієнту не потрібно їздити по декількох магазинах у пошуках потрібного товару за вигідною ціною. З усією інформацією він може ознайомитися на сайті, не виходячи з дому. Інтернет-магазини здатні приймати замовлення 24 години на добу без обіду та вихідних в зручний для клієнта час.

Інтернет-магазин може працювати на всю країну і навіть на весь світ. У нього немає такої жорсткої регіональної прив'язки. Це, безсумнівно, розширює коло потенційних покупців.

Інтернет-магазин економить час на купівлю

Очевидно, що до будь-якого звичайного магазину потрібно дійти, навіть якщо він розташований дуже близько від будинку. Для того щоб купувати в інтернет-магазині можна взагалі з дому не виходити.

До того ж, купуючи товари в звичайному магазині, іноді доводиться стояти в черзі, особливо якщо мова йде про покупку продуктів харчування у великому мережевому магазині. У таких магазинах можна чимало часу втратити на касі.

Можливо, в майбутньому на касах взагалі стояти не доведеться, якщо в упаковках товарів буде вбудований чіп, і суми будуть автоматично списуватися з електронних рахунків покупців при виході з магазинів. Але зараз поки черг нікуди не дітися.

Відвідувачі інтернет-магазинів не штовхаються в натовпі інших покупців, не чекають, коли підійде вільний консультант, немає тиску з боку продавця.

Анонімність. Ніхто з знайомих не трапиться назустріч при виході з магазину. А адже можливо клієнт хотів зробити сюрприз або просто залишитися непоміченим.

Інтернет-магазин економить кошти на купівлю

Стоимость товаров в интернет-магазине объективно ниже, поскольку содержание такого магазина для владельца дешевле, а значит и накрутка на товар – меньше. Это несомненно относится к плюсам интернет-магазина. Дополнительно пользователю приходится потратиться на доставку, но и это не всегда, поскольку некоторые магазины осуществляют доставку бесплатно, или пункт выдачи товара находится непосредственно в городе покупателя.

Социальные последствия

  1. Предоставленная цифровым пространством возможность любому человеку в любой точке земного шара найти и купить любой товар стирает границы территорий, нивелирует национальную самобытность, размывает все возможные барьеры, так или иначе противопоставляющие одних людей другим, в чем бы это ни выражалось — будь то языковые, религиозные, расовые разграничения, предубеждения или неприязнь между народами.
  2. Можно предположить, что поколение-next перестанет рассматривать покупку как необходимость перемещения куда-либо в реальном пространстве. Опустошение торговых центров, сокращение горожан, спешащих на рынки и в магазины, а также снижение нагрузки на транспортную инфраструктуру — важные последствия киберторговли, которые влекут за собой изменениегородской среды.

В Украине купля-продажа товаров с помощью средств дистанционной связи регулируется специальными Правилами продажи товаров на заказ и за пределами торговых или офисных помещений, которые предусматривают возможность покупки через телекоммуникационные сети, почтовую связь, телевидение и Интернет. Правила приняты основываясь на опыте стран Европейского Союза, и их положения призваны защищать, в первую очередь, интересы потребителя. Требования же потребителей относительно качества, безопасности, гарантийного ремонта и обмена товарами удовлетворяются в соответствии с Законом Украины «О защите прав потребителей».

Интернет-магазин – средство для представления или реализации товара, работы или услуги путем совершения электронной сделки.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner