Mizuno Wave Rider – Історія успіху. Туан Чи.

Частина 2
Історією успіху з нами поділився Туан, головний дизайнер моделі Mizuno Wave Rider починаючи з Wave Rider 1 до моделі Wave Rider 15.
Tuan Le є одним з провідних дизайнерів в індустрії спортивного взуття у всьому світі і стоїть за створенням деяких відомих брендів. Будучи запрошеним дизайнером, він залишається на передньому краї своєї області, але його впливова роль у створенні і розвитку першого WAVE RIDER насправді не так добре відома.
"Я завжди хотів працювати в японській компанії з такою довгою історією, я відчував, що там є якась «зв'язок»"
Розкажіть, будь ласка, як почалися ваші відносини з MIZUNO.
У свій час, мене познайомив у 1989 році, тодішній голова американського відділу. У той час я працював дизайнером взуття для відомого світового бренду, у якого була власна дизайнерська студія в Нью-Йорку. Я відповідав за дизайн аеробної взуття і був задоволений своєю роботою там, але коли я отримав пропозицію від MIZUNO, не було ніяких коливань. Я завжди хотів працювати в японській компанії з такою довгою історією, і особисто я відчув деяку «зв'язок», що працює в азіатській компанії.
"Успіх компанії був заснований на дизайні і розробці взуття з MIZUNO WAVE"
Як саме ви стали дизайнером для WAVE RIDER?
Коли я почав працювати там, вони запитали мене, чи я хочу створювати тенісні черевики або кросівки, і я відповів без вагань: «кросівки», так що це було вже прийнято з самого початку. Що стосується запуску? Тому що я люблю кросівки і завжди хотів розробити тільки їх. Так і почалася моя кар'єра в MIZUNO, і в розробці бігових кросівок. В той час у MIZUNO не було кросівок з унікальною функціональністю, як зараз, і в ті важкі дні, якщо у вас не було взуття з чіткою історією або функцією, тоді ви просто не потрапили на ринок.
Отже, пан Кімура з команди розробників продуктів і мене кожен день намагався використовувати різні ідеї для унікальної функціональності, поки ми нарешті не вдарили по структурному дизайну MIZUNO WAVE. У той час все було досить складно для біжучого відділу MIZUNO в Америці, і успіх компанії була пов'язана з дизайном і розробкою взуття з MIZUNO WAVE.
"У ті важкі часи компанія побачила потенціал у тому, що ми намагалися зробити і вірили в нас"
Перша модель WAVE RIDER була випущена як глобальна модель. Скажіть, будь ласка, як було прийнято таке рішення.
Озираючись назад, я думаю, що ми дійсно були благословенні. Не було великих его, і в позитивному ключі все чудово ладнали. Завдяки єдності команди кожен міг бути впевнений в роботі, яку вони робили. Думаю, нам тоді пощастило, тому що в ті важкі часи компанія побачила потенціал у тому, що ми намагалися зробити і вірили в нас.
Наприклад, коли все було не так, р-н Масато Мідзуно (нинішній голова) сказав нам «крок за кроком». Це справила такий великий вплив на мою впевненість у собі та віру. Крім того, керівник групи, р-н Ота з команди планування продуктів, був членом, з яким я працював найбільш тісно, і він змусив мене відчути, як ніби ми можемо щось разом. З цим проектом я отримав силу, щоб не боятися складних забобонів. Звичайно, я все ще відчував тиск, але, враховуючи обставини, в яких ми були, нічого не було втрачено.
"Щоб досягти гарної конструкції, зберігаючи функціональність, мені доводилося йти туди і назад на завод, постійно змінюючи налаштування"
Розкажіть, будь ласка, які були переваги і недоліки першого WAVE RIDER?
Я почну з достоїнств: його «функціональність» була надзвичайно легко зрозуміти візуально. І більше всього на світі, коли ви надягнете. Відчуття м'якості і чуйності від MIZUNO WAVE RIDER в той момент, коли ви надягнете. У той час це було нове і унікальне відчуття, якого ніхто раніше не відчував.
З іншого боку, одним недоліком було те, що було дуже багато деталей. Я пам'ятаю, що продуктивність була жахливою, і було дуже складно реалізувати цільовий бюджет при спробі створити оптимальний баланс. З урахуванням цього, поточні групи продуктів розуміють, що скорочення деталей до мінімально необхідного мінімуму і збереження витрат як можна нижче - це всього лише один аспект дизайну.
Крім того, для MIZUNO WAVE RIDER, доведення до цього рівня було неймовірно важкою роботою. Щоб досягти цього прекрасного дизайну, зберігаючи при цьому функціональність, мені доводилося йти туди і назад, щоб фабрика робила постійні коригування. Це була справжня гонка з часом, щоб довести її до ідеалу.
Розкажіть, будь ласка, більше про вашу роботу з MIZUNO і WAVE RIDER.
Я відповідав за дизайн від першого WAVE RIDER до WAVE RIDER 15, і навіть зараз я можу назвати всі деталі і функції! ха-ха!
Після WAVE RIDER 15 індустрія і команда стали більше, а моя роль дещо змінилася. Беручи WAVE RIDER 15 в якості поворотного моменту, я почав допомагати просунутої команді розробників вдосконалення продукту. Як я вже сказав, я відповідаю за концептуальний дизайн, прагне скоротити ручну працю за допомогою автоматизації та часткового скорочення витрат.
"Я завжди намагався відобразити унікальність японської культури і бренду Mizuno в дизайні"
Є що-небудь, що ви хотіли б сказати шанувальникам WAVE RIDER або тим, хто цікавиться 20-річним ювілеєм?
Для мене забезпечення WAVE RIDER є вершиною провідних брендів взуття MIZUNO - це моя життєва робота. Маючи це на увазі, я завжди намагався відобразити унікальність японської культури і бренду в дизайні. Наприклад, дизайн, який одночасно красивий, але помірний, витягує силу функціональності або дизайн з гострим, але простим почуттям краси. Ці почуття явно успадковані нинішнім поколінням WAVE RIDER.
Я люблю Японию. Каждый раз, когда я навещаю страну, я не задумываюсь, чтобы потратить много времени на вдохновение для продуктов из всех известных живописных и культурных мест, куда я иду. И даже сейчас я не могу забыть первый раз, когда я посетил Киото: красота вещей, которые предстали перед моими глазами, оставила такое глубокое впечатление на меня.
Воздействие, которое я чувствовал тогда, влияет на мою жизнь даже сейчас и служит отправной точкой для моей работы.
Продукт развивается каждый сезон, и каждый раз, когда я стремлюсь привнести новое вдохновение в работе, но я никогда не сожалею о том, чтобы сделать почти идеальные продукты еще более красивыми. Я молюсь, чтобы эта связь и происхождение в мастерстве не изменились, и из нее могут быть созданы еще большие продукты.
WAVE RIDER 20 - это физическое проявление наших эмоций. Я был бы рад, если бы люди могли понять качество комфорта, которое дает WAVE RIDER 20, как и я.
Не втрачаючи зв'язок поколінь, вміло поєднуючи технології – компанія Mizuno, крок за кроком, досягає найвищих місць на світовому спортивному олімпі.
На сьогодні останньою розробкою є Wave Rider 21, так само хотів би звернути вашу увагу на лімітовану модель Mizuno Wave Rider 21 Osaka, як і інші кросівки Mizuno, так і величезний асортимент продукції Mizuno можна придбати в інтернет-магазині Mizuno OK, сайт mizuno.org.ua.
перша частина статті на головну