Продавець TDSport - спортивний інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
554 відгуків
promo_banner
До метро Лівобережна підвіз за домовленістю, Київ, Україна
+380 (66) 740-71-08
+380 (67) 185-11-77
+380 (97) 900-59-10
TDSPORT - Інтернет-магазин спортивних товарів
Кошик

Порівняння Mizuno Wave Rider 19 з Rider 18 та іншими кросівками

Порівняння Mizuno Wave Rider 19 з Rider 18 та іншими кросівками

Порівняння Mizuno Wave Rider 19 з Rider 18 та іншими кросівками

Mizuno wave rider 19

Wave Rider і Inspire - дві найбільш продаваних моделі Mizuno. Rider класифікується як амортизуюча версія для бігунів нейтральною пронація, в той час як Inspire -версія з підтримкою для бігунів з гиперпронацией. Звичайно, ми говоримо про Mizuno, тому підтримка в їх моделях не означає те ж саме, що у взутті інших брендів.

Inspire 12 відчувається як нейтральна модель, так як і її межподошва з внутрішньої і зовнішньої сторони чітко не розмежовано на тверді і м'які зони. Жорсткої медіальної вставки тут немає - замість неї конструктори використовують варіацію дизайну пластини Wave. Вплив на постановку ноги виходить м'яким, тому ви можете розглядати Inspire (і Paradox також) як кросівки з категорії "neutral".

Коли робили огляди цих моделей раніше, то виявили, що Inspire м'якше. Ми були здивовані, адже з досвіду ми вважали, взуття з підтримкою повинна бути жорсткіше свого побратима з нейтральною амортизуючою категорії.

Прикладів парних моделей з категорій нейтральна амортизація-підтримка предостатньо. Більш м'яка модель Saucony Ride vs. більш тверда Guide, Nike Pegasus vs. the Structure, adidas Glide Boost vs. the Sequence, або Brooks Glycerin vs. Adrenaline. Ми серйозно вважали, що перевага в м'якості Inspire 11 vs. Rider було єдиним винятком.

Історія повторюється. Inspire 12 зберегли більше амортизаційної м'якості щодо Rider 19. А може, в планах компанії Mizuno завжди так повинно було бути, а нам здається в цьому нетрадиційний підхід.

Мізуно - не самий інноваційний бренд у всьому, але принаймні досить послідовно змінює свої продукти. Вони менш схильні (є винятки, як Сайонара 3) щорічним кардинальних змін в амортизації і конструкції верху своїх кросівок і знаходяться осторонь (в основному) від впровадження різних новинок. Ок, можливо, модель Prophecy є винятком - але це битва високих технологій, в яку всі хочуть вступити. І до речі, Prophecy - непогана модель, яка з біговою точки зору краще adidas Springblade, Nike Air Max або Asics Quantum 360.

Підхід послідовного зміни проглядається в моделі Wave Rider. Rider 19 не сильно змінилася в порівнянні з Rider 18; але якщо порівнювати, більш нова версія краще. Невеликі поступові поліпшення стосуються в основному верху. А що ж з нижньою половиною? Малі зміни і тут присутні, але вони не такі значні, як у верху Rider 19. Візуально Wave Rider 18 і 19 виглядають дуже схоже. Верх відповідає стандартному форм-фактору Mizuno, а саме накладка в районі пальців з синтетичної шкіри, литий логотип Runbird, що дає структуру середній частині верху, а також накладка з прорізами для шнурків, що йде по більшій частині повітропроникною сітки.

Такої яскравої фурнітури зверху язичка не було в торішньої моделі. М'які, довгі і трохи еластичні шнурки замінили жорсткі, що використовувалися у Rider 18

Wave Rider 19 отримав нове стильове оформлення, литу металеву форму, якщо точніше

Маленький логотип Runbird, на жаль, не може ефективно відбивати світло

Вільний, широкий язичок. Такий же, що і в Rider 18, і з ідентичною обробкою

Rider 19 піднявся на сходинку вище, коли справа дійшла до додавання дрібних деталей в дизайні. Зверху язичка, наприклад, з'явився блискучий логотип Mizuno, а з бічної сторони п'ятки видно назву моделі в металевій литий окантовці.

Здатність верху до відбиття світла не була сильною рисою Rider 18, і це також ігнорований аспект у Rider 19. Такі складові верху, як обробка язичка/п'яти і рівень їх набивання повністю перейшли з попереднього покоління даних кросівок.

Незважаючи на велику схожість Rider 19 і 18, внутрішня конструкція верху новинки має кілька вартих уваги оновлень. Найбільш важливим з усіх є новий дизайн внутрішньої стрічки навколо середньої частини стопи. Це був проблемну ділянку Rider 18 – зрештою, для чого було пришивати стрічки по обом сторонам для підтримки серединної частини верху?

Під красивим фасадом ховається неакуратний шов

У Мізуно виправили проблему по-своєму. Не однією стрічкою, а трьома. Оскільки сітка в основному без підтримуючих шарів зовні, інженери використовували дві смужки, щоб врятувати верх від провисання.

Дві стрічки приклеєні, а одна пришита прямо під литим логотипом Mizuno і закриває шов, який з'єднує дві частини верху сітки в одне ціле.

Підтримуюча стрічка #1 розташована по обидва боки носка. Непомітна для ноги, оскільки зроблена з тонкого матеріалу, розташованого на одному рівні з сіткою

Стрічка #2 слід за неакуратним швом стрічки #3. Стрічка #2 зроблена набагато краще, ніж у минулому році. Стрічка #3 смешена назад до п'яти, зменшуючи можливий ризик натирання

І хоча один дратівливий шов залишився у Rider 19, Ви не відчуваєте його так само, як у Rider 18. Причина? Хоча стрічка починається в тому ж положенні, що і в Rider 18, кінець її кривий зміщений трохи назад до п'яти, тим самим зменшуючи можливий ризик натирання середньої частини стопи.

Rider 18 (зліва) зі скошеним фронтом проти піднятого профілю Rider 19 (праворуч)

Область накладки перед пальцями злегка перероблена. По-перше, збільшено її вертикальна висота, що означає більше простору над пальцями. Був натяк на її недостатність у Rider 18, що зникло в 19 версії. Багато місця над, попереду і навколо пальців.

Шкарпеткова частина верху має ще одна зміна, яка важко побачити на поверхні.

Це не можна побачити зовні, але під сіткою є стрічка. Це доповнення в Rider 19, призначений для зміцнення шкарпеткової частини

Прямо під сіткою в ділянці носка знаходиться тонка еластична стрічка, яка не була присутня в Rider 18. І яка може бути мета цього матеріалу?

Були огляди Rider 18, що вказували на сумнівну довговічність сітки в передній частині, а це рішення допомагає зміцнити цей відділ. Гідне і швидке виправлення від конструкторів, якщо це так.

При зовнішній схожості зовні, Rider 19 (білий кросівок, праворуч) має зменшений внутрішній задник порівняно з Rider 18 (ліворуч)

Невидимі зміни відбулися всередині п'яти. В обох версіях Rider 18 і 19 використовується жорсткий затискач п'яти між сітчастим верхом і підкладкою. Тільки в цей раз розмір даного елемента жорсткості зменшився порівняно з торішньою моделлю. Він нижче, і це означає, що над ним тепер більший обсяг м'якої сітки і піни.

Це робить всю верхню частину п'яти м'якше, включаючи вилучення для ахіллів. Також внутрішня сторона п'яти йде вниз трохи більше, ніж у WR-18.

У Rider 19 використовується та ж обробка зони навколо п'яти, але на цей раз її краю відчуваються трохи м'якше, за рахунок зменшення жорсткого затиску всередині

1) Більш висока і посилена коробка для пальців 2) М'якше і довше шнурки 3) За рахунок зниження жорсткого задника, верхня частина п'яти відчувається м'якше

На зчепленні з п'ятою це не позначається – принаймні не до такої міри, як ви могли подумати. Просто виникає відчуття загального збільшення м'якості навколо щиколоток. Якщо подивитися на загальну картину, посадка верху Rider 19 на ногах - це безперечно поліпшення.

Посадка Rider 19 в районі зводу набагато краще, ніж у Rider 18

1) Шкарпеткова частина стопи відчуває більше м'якості завдяки оновленню стрічкового матеріалу 2) посадка в серединній частині покращився за рахунок переглянутого розміщення зміцнює стрічки

Посадка ноги і відчуття в середній частині набагато краще за рахунок зміни матеріалів зміцнює стрічки і її положення, і в носкової частини стопи почуває себе краще. І поки ми не забули, нові шнурки також заслуговують уваги. У Rider 19 використовуються більш м'які шнурки, які при цьому помірно розтягуються.

У Mizuno заявляють, що це нова устілка. За відчуттями ідентична тій, що була в Rider 18

Устілки у взутті Mizuno кращі з кращих. Плюшева тканина зверху і м'яка пінна основа знизу

Нова пінна прошарок під устілкою Rider 19. Чому ми відзначили це? Тому що, замість піни тут використовувалася тканину у моделі Rider 18

1) Нова формування, але той же дизайн підошви, що дістався від WR-18

Єдине оновлення межподошве видно відразу, як тільки ви підніміть знімну устілку. У Rider 18 використовувалася тонка текстильна основа під устілкою, і вона була замінена листом піни в цьому році. Інша частина межподошвы ідентична Rider 18, як і гумова підметка нижче.

Ми помітили, що у Rider 19 використовується дещо інша формування підошви, але це звичайна практика в галузі. Нові форми використовуються на існуючій конструкції для збільшення виробничих потужностей або заміни застарілих форм. Нічого страшного, буває.

Побачивши оновлення прошарку під устілкою, ми очікували, що райд моделі Rider 19 буде набагато м'якше, ніж у 18. Але це не так; присутній лише незначні корекції амортизації, що робить райд новинки практично ідентичним WR-18.

Пінна прошарок під устілкою не така м'яка, як у кросівки Asics, а дизайн межподошвы + ступінь пружність залишилися колишніми. Є з вас ті, хто не мав можливості бігати в Rider 18, що представляють собою Rider 19, як бігові кросівки?

Це те, що дає кросівок Mizuno енергійний перекат. Пластиковий компонент, вставлений між пінними шарами межподошвы

Перед вами всі ті ж кросівки Mizuno зі знайомим відчуттям енергійного райда за рахунок впровадження в межподошву пружної пластини Wave. Пластикова вставка, що нагадує за формою "хвилю", стискається під п'ятою при навантаженні, забезпечуючи кросівки фірмовим чуйним райд. Внутрішня і зовнішня сторони "Хвилі" оформлені по-різному, більш гострі піки пластини Wave виступають в якості елемента підтримки на внутрішній стороні. У моделі Inspire 12 зроблено щось подібне, хіба що загострення піків на внутрішній стороні більш виражені.

1) ніяких змін в амортизації передньої частини 2) демпфірування в задній частині трохи м'якше завдяки додаванню пінної прошарку 3) форма п'яти з внутрішньої сторони трохи нижче

Rider 19 дає більшу ізоляцію відчуття "хвилі" під ногами порівняно з Inspire. Це тому, що Rider має більш пружну межподошву, яка допомагає пластині Wave стискатися до того, як піна вступає в процес амортизації, на відміну від більш м'яких Inspire 12, де піна поглинає основну частину ударного навантаження.

Можна сказати, що модель Inspire 12 має більш м'яку амортизацію, в той час як Rider 19 є більш чуйною, зберігаючи при цьому пружний і стабільний райд.

Стандартна складова дизайну кросівок Мізуно - "кльош" дизайн передньої частини

Rider відчуваються досить швидкими кросівками, за рахунок свого прийнятного ваги (305 гр у розмірі 29см) і пружного райда. Міцна і стабільна платформа створює передумови до швидких переходів від постановки на опору до фази відштовхування.

Завдяки конструкції межподошвы, що дісталася від попередників, Rider 19 збереглася широка шкарпеткова частина і міцною п'ятою, яка запобігає будь-які перекоси. Що стосується відчуття поверхні, Rider 19 також гарні в цьому аспекті.

Можно с уверенностью назвать Rider 19 самыми упругими кроссовками в своем классе. Так что если вы не носили Мизуно прежде, вы посчитаете их жесткими и несколько шумными кроссовками (из-за твердой резины на пятке) с райдом, вызывающим недоумение, учитывая тот факт, что они должна конкурировать с такими моделями, как adidas Glide Boost, Asics Cumulus, Brooks Ghost, Nike Pegasus и Saucony Ride.

Да, беговые кроссовки могут запутать.

Итак, если вы не бегали в подобной обуви, вы будете удивлены отсутствием мягкой амортизации, которую можно ожидать от конкурентов asics, adidas, Brooks или Nike. Если вы привыкли к Mizuno, то без проблем можете бежать в этой модели долго. Иначе вы будете остановлены, желая мягкого райда, который Rider 19 не может предоставить. Огромная пластиковая пластина Wave и упругая пена EVA не могут дать этого.

Нет никаких сомнений, что Rider 19 созданы для эффективных переходов. Смягченная резина в носочной части позволяет делать перекат к носку плавнее

Различие в райде позволяет Mizuno занять достойное место в ротации вашей обуви для тренировок, особенно, когда вы хотите сменить мягкую амортизацию от многих видов пены и подушек air. И будьте уверены, Rider 19 довольно сильно привлекает внимание. Вам не придется беспокоиться о мягкой боковой стороне, ватной носочной части, или каких-либо других необычных чертах, которые становятся все более обычным делом в беговых кроссовках в наше время.

Для большинства тренировочных дней, это именно то, что вам нужно. Ни больше, ни меньше.

 

Теги: Mizuno Wave Rider

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner