Продавець TDSport - спортивний інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
543 відгуків
promo_banner
До метро Лівобережна підвіз за домовленістю, Київ, Україна
+380 (66) 740-71-08
+380 (67) 185-11-77
+380 (97) 900-59-10
TDSPORT - Інтернет-магазин спортивних товарів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін товару належної якості здійснюватиметься, якщо він не використовувався: якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Товари в наявності – 14 днів, згідно із законами України. На Ваш вибір ми запропонуємо кілька варіантів повернення/обміну товару. Важливо: поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою КМУ №172 від 19.03.1994, зокрема не підлягають поверненню наколінники, нарукавники, шкарпетки, термо білизна, рукавички. У яких випадках можна обміняти чи повернути товар? Закон про захист прав споживачів «споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням ». Протягом якого періоду можна зробити повернення/обмін? Термін обміну: протягом 14 днів, за винятком дня покупки. якщо товар не використовувався; збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики; збережено розрахунковий документ із датою продажу. Де можна фізично повернути товар? Надсилання компаніями перевізниками. Хто оплачуватиме транспортні витрати на повернення? Оплачує покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner